Categories
פחי אשפה 60 ליטרים

פחי אשפה 60 ליטרים

כשזה מגיע לפחי אשפה, הגודל קובע. בין אם לשימוש ביתי או מסחרי, פח אשפה טוב צריך להיות לא רק פרקטי, אלא גם מסוגל להכיל כמות גדולה של פסולת. עבור יישומים מסחריים, פח אשפה 60 ליטר הוא פתרון אידיאלי.

פח אשפה בנפח 60 ליטר גדול מספיק כדי להתמודד עם הצרכים של סביבה מסחרית טיפוסית, כמו מסעדה או בניין משרדים. הגודל מושלם גם עבור נכסי מגורים גדולים יותר, כמו בנייני דירות, שבהם סביר להניח שכמות הפסולת שנוצרת תהיה גבוהה יותר מאשר בבית חד-משפחתי. הגודל המרווח של פח אשפה בנפח 60 ליטר מאפשר למשתמשים להשליך כמות משמעותית של פסולת מבלי לרוקן אותה לעתים קרובות מדי.

זהו יתרון גדול עבור מקומות עסוקים כמו מסעדות, שבהם לא תמיד לעובדים יש זמן לרוקן את פח האשפה לעתים קרובות מספיק. בנוסף לפרקטיות שלו, פח אשפה בנפח 60 ליטר נועד להיות אסתטי. סוג זה של פח אשפה מגיע לרוב בעיצובים אלגנטיים ומודרניים, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לכל חלל. העיצוב המסוגנן של פח אשפה בנפח 60 ליטר הוא גם דרך מצוינת להראות ללקוחות ולאורחים שעסק לוקח ברצינות את ניהול הפסולת. מנקודת מבט מעשית, קל לתחזק ולנקות פח אשפה בנפח 60 ליטר.

רוב הדגמים עשויים מפלדת אל חלד, המסייעת במניעת חלודה וקורוזיה, וניתן לנגב אותם בקלות בעזרת מטלית לחה. הגודל הגדול גם מקל על ריקון והחלפת התוחם, שכן יש יותר מקום לתמרן את התוחם. , פח אשפה בנפח 60 ליטר הוא בחירה אידיאלית עבור מקומות מסחריים או מגורים.

זה גם פרקטי וגם אסתטי, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לכל חלל. הגודל הגדול גם מקל על התחזוקה והריקון, מה שהופך אותה לדרך מצוינת להראות ללקוחות שעסק לוקח ברצינות את ניהול הפסולת.

פחי אשפה ופחי מחזור

פח אשפה מדרגות מטבח מלבני 50 ליטר / 13 ליטר של Simplehuman זה הוא הגודל המושלם עבור מטבחים עסוקים. דוושת הפלדה החזקה נועדה להחזיק מעמד, ומראה הנירוסטה המלוטש בטוח ישלים כל תפאורה. פחית זו מגיעה עם כיס בטנה עמיד כדי להרחיק את התוחם מהעין למראה נקי ומודרני.

הדלי הפנימי גם נשלף לניקוי קל. גוף הנירוסטה חסין טביעות אצבע כך שהוא תמיד יישאר נקי. עם מכסה הנפתח במלואו לנוחות מירבית, פח האשפה הזה מושלם עבור משקי בית עסוקים. לאפשרות מסוגננת יותר, פח האשפה מפלדת אל חלד חצי עגול בנפח 45 ליטר / 12 ליטר הוא בחירה מצוינת.

יש לו צורה חצי עגולה ייחודית המשתלבת בצורה מושלמת לאורך קירות או בפינות, מה שהופך אותו מתאים לחללים קטנים יותר. דוושת הפלדה החזקה נועדה להחזיק מעמד וגוף הנירוסטה העמיד בפני טביעות אצבע בטוח יישאר מלוטש.

הדלי הפנימי נשלף לניקוי קל והמכסה נפתח במלואו לנוחות מירבית. פח האשפה הזה מושלם עבור בתים שזקוקים לדרך מסוגננת ופונקציונלית לניהול פסולת. כשמדובר באזורים חיצוניים או בעלי תנועה גבוהה, פח האשפה העגול של Rubbermaid Commercial Products 50 ליטר / 13 ליטר שחור הוא בחירה מצוינת. פח האשפה הכבד הזה בנוי מחומרים עמידים, מה שהופך אותו מתאים אפילו לסביבות הקשות ביותר. הפרופיל הדק מושלם לחללים צרים והקיבולת הגדולה יכולה להתמודד עם כמות גדולה של פסולת.

הידית והמכסה הקלים לאחיזה מקלים על התנועה והמכסה נפתח במלואו לנוחות מירבית. עם הגימור השחור המסוגנן שלו, פח האשפה הזה מושלם עבור כל חלל חיצוני.

פחי אשפה אטרקטיביים

פחי אשפה אטרקטיביים יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף סגנון ותחכום לכל חלל. פח האשפה הפשוט אנושי בנפח 45 ליטר / 12 ליטר חצי עגול מנירוסטה הוא אופציה מצוינת למי שמחפש עיצוב מלוטש ומודרני.

הצורה הייחודית למחצה עגולה הופכת אותו למושלם עבור חללים קטנים וגוף הנירוסטה חסין טביעות אצבע בטוח יישאר נהדר. למראה קלאסי יותר, פח האשפה המדרגתי למטבח מלבני 50 ליטר / 13 ליטר נירוסטה הוא אופציה מצוינת.

דוושת הפלדה החזקה וגוף הנירוסטה המלוטש בהחלט ישלימו כל תפאורה. למראה כפרי יותר, פח אשפה עגול חום של 50 ליטר Rubbermaid Commercial Products הוא בחירה מצוינת. פח האשפה הכבד הזה בנוי מחומרים עמידים וכולל גימור חום מסוגנן. הפרופיל הדק והקיבולת הגדולה הופכים אותו למושלם לשימוש חיצוני. לא משנה איזה סגנון אתה מחפש, בטוח שיהיה פח אשפה אטרקטיבי שיענה על הצרכים שלך.

לפרטים נוספים : https://talro.co.il/collections/%D7%A4%D7%97%D7%99-%D7%90%D7%A9%D7%A4%D7%94-60-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8